Le Petit Marseillais inspired cookies

/
0 Comments


Moje ulubione owsiane ciasteczka tym razem z dodatkiem otartej skórki z cytryny. Nowy zapach Le Petit Marseillais werbena i cytryna sprawił, że zaszalałam trochę i opłacało się ! Ciastka są pożywne i dzięki nucie cytryny bardziej trójwymiarowe w smaku :P Zapakowałam je dla moich przyjaciółek aby podzielić się radością towarzysząca ambasadorstwie LPM.



Potrzebne będą:
-100 g płatków owsianych instant, lub zblenderowanych płatków owsianych,
-100 g mąki pszennej, ja pomieszałam pszenną z żytnią,
-pół kostki masła,
-jajko,
-50 roztopionego masła,
-pół łyżeczki proszku do pieczenia,
-5 łyżek miodu,
-skórka otarta z malej cytryny.

Wymieszaj w osobnych miskach mokre i suche składniki, następnie połącz wszystko ze sobą.
Ciasto będzie się dosyć  kleiło ale tak ma być, należy je teraz schować do lodówki na około godzinę.
Po tym czasie ciasto umieść  między foliami spożywczymi i wywałkuj placek o grubości ok. 4 mm, cienkie ciasteczka są bardziej chrupiące. Za pomocą szklanki lub małej miseczki wykrawaj koła i układaj na blaszce wyłożonej papierem do pieczenia. Wstaw do piekarnika nagrzanego do temperatury 200 stopni na około 10 minut - do zarumienienia. Po wyjęciu z piekarnika układaj na kratce do wystudzenia.

Smacznego! :)

Zdjęcia na blogu wykonane przez : http://dwart.pl/
#AmbasadorkaLPM



Może Ci się spodobać

Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.